خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛

اجرای ۳۸ طرح بزرگ فرهنگی همزمان با دهه‌کرامت در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۹۸

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: بنیاد کرامت برای زیارت محرومان، آزاد سازی زندانیان، ازدواج و اشتغال‌زایی در دهه کرامت ۳۸ طرح بزرگ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی را در سراسر کشور آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدحسین استاد آقا افزود: در این ایام ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۴۰ کاروان زائران محروم و زیارت اولی از استان خراسان رضوی که با وجود فاصله نزدیک با مشهد مقدس، توفیق تشرف به حرم امام رضا(ع) را نداشته‌اند، به مدت یک روز به دعوت بنیاد کرامت رضوی زائر امام هشتم (ع) می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ویژه در این دهه استمرار طرح «مهر درخشان رضوی» به میزبانی یک هزار نفر از زنان سرپرست خانوار استان قم، که در قالب ۲۳ کاروان به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: همچنین زائران محروم، بیماران صعب العلاج و زیارت اولی از سراسر کشور است که در قالب ۳۰ کاروان، شامل یک هزار و ۳۰۰ نفر به مدت سه روز میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود.

وی بیان کرد: میزبانی از ۱۰۰ زائر غیر ایرانی تازه مسلمان و محبین اهل بیت(ع)، اسکان زائرین احسان پذیر از دیگر طرح‌های بنیاد کرامت رضوی در این دهه خواهد بود.

استاد آقا گفت: میزبانی از چهار هزار دختر احسان جو از سراسر کشور و بویژه ۸۰۰ دختر احسان جو از مشهد در قالب پویش «هشتمین آرزو» نیز از برنامه های شاخص بنیاد کرامت رضوی در دهه کرامت است.

وی افزود: در دهه کرامت با مشارکت دبیرخانه های خدمت رضوی، ۵۰۰ هزار نفر از محرومان شناسایی شده، با غذای متبرک رضوی اطعام خواهند شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: حمایت از هزار زن سرپرست خانوار استان قم همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، حمایت ویژه از محرومان شهر خرمشهر همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، پرداخت بدهی نقدی احسان پذیران حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «آقا حساب کردند» و آزادسازی ۵۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد در قالب پویش «نذر امام» از دیگر ‌برنامه‌های بنیاد کرامت رضوی در دهه کرامت است.

وی گفت: پویش اهدای جهیزیه با مشارکت خیرین، حمایت بنیاد از آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان احسان‌پذیر، پویش تسهیل ازدواج با استفاده از ظرفیت روضه‌های خانگی و اهدای هشت هزار سری جهیزیه همزمان با دهه کرامت آغاز شده است.

استاد آقا بیان کرد: آغاز بهره برداری از ۵۰۰ چاهک سیستان و بلوچستان و راه اندازی کارگاه‌های خیاطی با هدف ایجاد اشتغال برای ۶۰ سرپرست خانوار، جشنواره فرهنگی ورزشی در ۲۰۲۰ محله محروم کشور در رشته های فوتسال، والیبال و باستانی برای گروه سنی نونهال و نوجوان، از برنامه های دهه کرامت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز