خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استان خبر داد؛

کسب رتبه برتر ملی توسط شرکت تعاونی دهیاری‌های طارم سفلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۰۲

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها از کسب رتبه برتر ملی توسط شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش طارم سفلی قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلا غریب با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب، توانمندی در اجرای پروژه‌های گردشگری و امور عمرانی، کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها، پاسخگویی مناسب به مردم و همچنین رضایت روستاییان و دهیاران از جمله شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی در سطح استان جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و درآمد‌های پایدار روستایی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: همایش تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر کشور در استانداری یزد با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیران کل دفاتر امور روستایی استان‌ها و مدیران عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های کشور برگزار و از شرکت تعاونی دهیار‌های بخش طارم سفلی تجلیل شد.

وی یادآرر شد: در این مراسم چهار تعاونی دهیاری‌های برتر کشور شامل بخش پیربکران، رفسنجان، شرکت تعاونی طارم سفلی قزوین و تعاونی دهیاری‌های اردکان یزد مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز