خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان استان:

تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۸۴

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: درحال حاضر تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج 3 مورد است که در هفته ازدواج تعداد آن‌ها به 5 مرکز افزایش پیدا می‌کند و باتوجه به میزان جمعیت مراکز مورد نیاز استان 12 مرکز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر اسلامی صدر در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان اطلس ازدواج و طلاق در استان تدوین شد که به هدفمندکردن برنامه‌های ترویج فرهنگ ازدواج آسان کمک می‌کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در راستای ازدواج موفق با کمک سمن‌ها 140 کارگاه آموزشی برگزار شد که 3 هزار نفر در آن شرکت کردند و نیاز داریم این دوره‌ها افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته سمن‌ها برای فرهنگ سازی در حوزه ازدواج آسان و ترویج فرزند آوری 14 محتوای رسانه‌ای تولید کردند و امسال هم علاوه بر تولید محتوا به آموزش‌های حوزه ازدواج تمرکز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فعال شدن کمیته‌های سامانه ازدواج در شهرستان‌ها هم از مواردی است که به ارائه خدمات و فعالیت‌ها در شرایط مطلوب‌تر کمک می‌کند.

اسلامی صدر خاطر نشان کرد: برای هفته ازدواج برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده که به ترویج ازدواج آسان تمرکز دارد و کارگاه‌های مختلف هم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز