خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

جابجایی ۶۵۷ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۵۵

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از جابجایی ۶۵۷ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان طی دو ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش موسیوند روز سه شنبه - شانزده خرداد ماه - در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، ۶۵۷ هزار و ۲۲۳ تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای لرستان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۶۸۳ هزار و۳۷۱ تن حدود ۵ درصد کاهش رانشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۴۷ هزار و ۵۷ فقره بارنامه جابجا شده است، افزود: در حال حاضر ۹۹ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۱ هزار و ۷۴۶ دستگاه ناوگان و ۲۰ هزار و ۲۴ راننده در ۳ پایانه بار دولتی در استان فعالیت دارند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۷۸ سال است که در مقایسه با متوسط کشوری ۱۹.۸۶ سال، یک سال جوان‌تر است.

موسیوند، اضافه کرد: حمل بار بدون بارنامه و عدم نظارت و برخورد قاطع پلیس راه با رانندگان خاطی و باز دارنده نبودن جرایم، کم بودن میزان سهمیه سوخت ناوگان که غالباً رانندگان و مالکان ناوگان پس از اتمام زود هنگام سوخت، آن را متوقف می‌کنند از دلایل کاهش ۵ درصدی میزان تناژ جابجایی کالا در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز