خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری اصفهان:

دلیل نشست زمین در اتوبان شهید آقابابایی در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۸۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دفتر فنی آبفا استان اصفهان و دانشگاه اصفهان مشغول بررسی دلیل نشست زمین در زیر لوله فاضلاب در اتوبان شهید آقابابایی هستند.

منصور شیشه فروش به ایلنا گفت: پس از گذشت ۳۳ساعت از وقوع حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان شهید اقا بابایی و بازگشایی مسیر لوله های فاضلاب که در اثر ریزش خاک مسدود شده بود، عملیات شبانه جهت انتقال فاضلاب به منهول و ایجاد شرایط برای تعویض لوله شکسته شده در شرایط سخت همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب در حال بازگشایی مسیر لوله های انتقال فاضلاب که بعلت ریزش خاک مسدود شده،  بسمت منهول فاضلاب هستند؛ البته حجم زیاد فاضلاب مانع پیشرفت سریع عملیات شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: لوله فاضلاب فرسوده نبوده و از جنس پلی اتیلن 500 ملیمتری است که به دلیل نشست زمین در عمق 12 متری دچار شکستگی شده است.

وی خاطر نشان کرد: دفتر فنی آبفا استان اصفهان و دانشگاه اصفهان مشغول بررسی دلیل نشست زمین در زیر لوله فاضلاب در اتوبان شهید آقابابایی هستند و الان نمی توانیم به سوال "آیا فرونشست زمین دلیل این حادثه است یا خیر؟" پاسخ دهیم.

شیشه فروش یادآور شد: همچنان عوامل اجرایی سازمان آتش نشانی و تیم های عملیاتی و خدمات شهری و ترافیک شهرداری و نیز اکیپ های ترافیکی پلیس راهور انتظامی در جهت ارائه خدمات پشتیبانی ایمنی محل حادثه و کنترل ترافیک و تعیین مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها در محل حادثه و محدوده های اطراف حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز