خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل کارگروه استانی برای تامین مالی و رفع موانع قطار شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۳۳

استاندار از تشکیل یک کارگروه استانی برای تامین مالی فاز ۲ قطار شهری و رفع مشکلات آن و فعال سازی پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تونل قطار شهری از حدفاصل میدان آزادی به میدان فردوسی با سرعت و قدرت بیشتری تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار و شهردار کرمانشاه، مدیرکل دفتر شهری و اعضای شورای شهر برگزار شد؛ به اهمیت تصمیمات مدیریتی اشاره کرد و گفت: یک تصمیم تنها برای نسل امروز نیست و باید با دوراندیشی و آینده‌نگری به رعایت حقوق شهروندی نسل فردا هم اندیشید. 

وی به انتقادات بسیاری که به چگونگی اجرای پروژه قطار شهری وجود دارد، اشاره کرد و گفت: ما وارث وضعیت فعلی هستیم و امکان بازنگری و اجرای یک طرح جدید هم میسر نیست.

وی گفت: خوشبختانه همه در مورد اجرای بخش زیرزمینی قطار شهری اجماع دارند و  عملیات اجرایی این بخش باید با شتاب بیشتری پیش برود و مردم پس از سال‌ها انتظار، نتیجه عملی این هزینه‌ها را مشاهده کنند.

استاندار کرمانشاه از عزم جدی مدیریت ارشد استان برای فعال کردن فاز ۲ پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: تمام توان خود را برای وصول طلب‌های شهرداری از ادارات دولتی و تامین مالی پروژه‌ به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه از تشکیل کارگروه استانی پروژه قطار شهری خبر داد و گفت: این کارگروه برای چگونگی حل مشکلات پروژه و راه‌های تامین مالی آن تصمیم گیری خواهد کرد.

صحرایی گفت: در شرایط فعلی ۲۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و اگر فعال شود این میزان به ۱۵۰۰ نفر می رسد و برای جوانان بیشتری اشتغال ایجاد می‌شود.

در این نشست ۲ ساعته که پس از بازدید میدانی از فاز ۲ پروژه قطار شهری برگزار شد؛ مشکلات این پروژه با حضور مدیرکل دفتر شهری، شهردار کرمانشاه، اعضای شورای شهر، مدیر قطار شهری و پیمانکار پروژه بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز