خبرگزاری کار ایران

با صدور ابلاغیه رسمی، انجام شد؛

جلال کرمی به عنوان سومین علی‌البدل به شورای شهر زنجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۰۶

فرماندار زنجان ،گفت: با صدور ابلاغیه رسمی، از عضو سوم علی البدل شورا دعوت بعمل آمد تا به عنوان عضو اصلی در ترکیب ۹ نفره شورا قرار گرفته و رسما کار خود را آغاز کند.

 پرویز خالقی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به اینکه هیات تطبیق، مصوبه شورای شهر مبنی بر پذیرش و تصویب استعفای علی اسماعیلی را مطابق با قانون دانسته است، اظهار داشت:  براساس مواد قانونی مربوطه، معرفی جلال کرمی به عنوان عضو سوم علی البدل به شورای شهر زنجان رسما انجام گرفته و ابلاغیه رسمی به این عضو علی البدل صادر شد.

فرماندار زنجان، ادامه داد: با صدور ابلاغیه رسمی، از عضو سوم علی‌البدل شورا دعوت بعمل آمد تا به عنوان عضو اصلی در ترکیب ۹ نفره شورا قرار گرفته و رسما کار خود را آغاز  کند.

وی یادآور شد: براساس مواد قانونی مربوطه، معرفی جلال کرمی به عنوان عضو سوم علی‌البدل به شورای شهر زنجان رسما انجام یافته و ابلاغیه رسمی به این عضو علی البدل صادر شد تا به جای آقای اسحاق اسماعیلی به ترکیب اصلی شورای شهر زنجان ملحق شود.

به گزارش ایلنا، علی اسماعیلی عضو علی البدل اول این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان بوده است که در حال حاضر مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز