خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

ریشه کنی بی سوادی نیازمند تلاش همه دستگاه ها است/شناسایی و پایش افراد بی‌سواد در اولویت کار فرمانداران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۶۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم جدیت بیشتر فرمانداری ها، بخشداری ها در شناسایی افراد بی سواد در استان تاکید کرد و گفت: ریشه کنی بی سوادی نیازمند تلاش همه دستگاه ها است.

به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری در اولین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان در سال 1402 با تاکید بر ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی، اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این مهم دارد و برنامه ای مدون در دستور کار دارد. فرمانداری ها با همکاری و هم افزایی با آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها از ظرفیت و مشارکت سازمان های غیر دولتی و مردم نهاد نیز استفاده کنند. 

معاون استاندار بر عزم جدی مسئولان دستگاه های اجرایی و همکاری با آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: ریشه کنی بی سوادی نیازمند تلاش همه دستگاه هاست. 

وی با بیان اینکه زیرساخت لازم در زمینه ریشه کنی بی سوادی در 7 شهرستان و مناطق استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: شورای پشتیبانی سواد آموزی در تمامی شهرستان ها و مناطق استان تشکیل و تمامی مسئولان عزم جدی در کاهش و ریشه کنی بی سوادی در استان اهتمام داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تقدیر از اجرای طرح کوثر در آموزش و پرورش گفت: سیاست‌های کارگروه کوثر، در تصمیم‌سازی‌ها و ایفای نقش اجتماعی بانوان موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز