خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هدف از برگزاری مزایده مداحی در ارومیه ساماندهی مداحان و قاریان قرآن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۱۴

مدیر ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه هدف از مزایده مداحی را ساماندهی مداحان و قاریان قران در آرامستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افرادی که هیچ سر رشته‌ای از مداحی ندارند در آرامستان مشغول به مداحی و قرائت قران هستند.

علی سیفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با مزایده مداحی شهرداری ارومیه گفت: طی شکایاتی که خانواده‌های معزا از اخذ مبالغ نامتعارف از سوی تعدادی مداح بر سر مزار عزیزانشان داشتند تصمیم گرفته شد تا به جهت ساماندهی مداحان مزایده برگزار شده و پیمانکار انتخاب شود.

وی افزود: جهت رفاه حال شهروندان و خانواده متوفیان، مداحان و قاریان قران در آرامستان های ارومیه ساماندهی خواهند شد.

سیفی هدف از برگزاری مزایده مداحی را انتخاب پیمانکار و اختصاص مکان مناسب جهت استقرار مداحان و ساماندهی و تعریف تعرفه های مناسب برای مداحی عنوان کرد و گفت: گاها مشاهده می‌شود افرادی که هیچ آشنایی با مداحی و تلاوت قرآن ندارند اقدام به گرفتن مبالغ هنگفت از خانواده‌های متوفی می کنند.

مدیر ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه  ادامه داد: با انتخاب پیمانکار و برای شناسایی بهتر مداحان و قاریان قرآن با لباس های فرم  متحد الشکل و کارت شناسایی در آرامستان حضور پیدا خواهند کرد.

سیفی با بیان اینکه در سنوات گذشته آمبولانس های آرامستان نیز به همین صورت و با برگزاری مزایده و انتخاب پیمانکار ساماندهی شدند، گفت: این اقدام هیچ سودی برای شهرداری ارومیه و سازمان آرامستان ها نداشته و صرفا جهت رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز