خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مجموعه مدیریتی قزوین انفعالی در مقابل خواسته‌های به ناحق نخواهد داشت/ در پی حدف هیچ کس نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۱۴

استاندار قزوین گفت: به شما حامیان دولت تضمین می‌دهم مجموعه مدیریتی استان هیچ انفعالی در مقابل خواسته‌های به ناحق و تهدید کسانی که منافعشان از رویه‌های جدید به خطر افتاده یا خواهد افتاد، نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا استاندار قزوین با بیان اینکه طبیعتا همه کسانی که با اعتماد مردم در مصادر امور قرار گرفته‌اند، وظیفه‌ای جز دنبال کردن این رویه و روش ندارند،افزود:  باید در مسیری حرکت کنند  که  اعتمادهای از دست رفته مردم که نشأت گرفته از بعضی رفتارهای نامناسب گذشته بوده دوباره برگردد.

وی با بیان اینکه پس از استقرار جریان انقلابی در اداره امور کشور دو خطر انفعال و انحراف آن‌ها را تهدید خواهد کرد، اظهار کرد: پیش از این هم مشاهده کرده‌ایم که وقتی فضاها در اختیار متدینین قرار گرفت، رخنه‌ها سبب انحراف شد و بعضا ترس، سوء تدبیر، بی‌انگیزگی‌ و نگرانی‌های بی‌دلیل از آینده، بعضی از متدینین را به انفعال کشاند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: به دنبال حذف هیچکس نیستیم و دوست داریم هر کس که تقید به منافع مردم و اصولگرایی و ارزشی بودن را در قول و عمل همراه دارد در میان ما باشد، اما اصولگرایی و ارزشی بودن را با رفتارها می‌سنجیم و این گونه نیست که بخواهیم شعارها را ببینیم و رفتارها را نادیده بگیریم و فراموش کنیم.

اعلایی تاکید کرد: اگر به فرض ما هم بی تفاوت باشیم مردم به خوبی افرادی را که شعار ارزشی بودن می‌دهند اما خودشان یا اطرافیانشان کاسبی می‌کنند را می‌بینند و همین موارد است که به اعتماد ملت آسیب می‌زند و همه ما چوبش را می‌خوریم.

استاندار قزوین گفت: هر قدر هم اطلاع رسانی‌های ما ضعیف باشد ولی وقتی اقدام در میدان محقق شود مردم آن را خواهند دید، اقدامات که به ثمر بنشیند مردم اعتماد خود نسبت به دولت را احیا شده می‌بینند.

اعلایی با بیان اینکه امروز می‌بینیم خیلی‌ها در دنیا در مقابل اشتباهات خود معترف می‌شوند یا عقب‌ نشینی می‌کنند یا تسلیم می‌شوند، اضافه کرد: مردم می‌دانند که اگر قرار بود روندها همانند گذشته پیش برود بدون شک شرایط سخت‌تری را امروز تجربه می‌کردیم و اگر قرار بود رویه‌های سابق در نحوه مدیریت کشور وجود داشته باشد و بنا بود بی‌حالی‌ها، بی‌توجهی‌ها و مردم را ندیدن‌ها تداوم داشته باشد قطعا امروز شرایط بدتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز