خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

سارق موتورهای کولر در مشهد شناسایی و دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۷۷

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متهم به ۲۶ فقره سرقت موتور کولر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان بیان داشت: در پی گزارش سرقت های سریالی موتور کولر از مجتمع های مسکونی محدوده کوی امیر، بلوار تلاش و شهید فرامرز عباسی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی های میدانی پلیس در یکی از مجتمع های مسکونی محدوده بلوار شهید فرامرز عباسی مشخص شد که متهم با نفوذ به داخل مجتمع ۵ دستگاه موتور کولر آبی را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و با اشراف اطلاعاتی متهم را که جوانی حدوداً ۲۷ ساله است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۴ عدد موتور کولر کشف کردند.

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: متهم دستگیرشده در بازجویی های علمی پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت موتور کولرهای آبی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در منطقه خین عرب اعتراف کرد.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات مالخر که یک تبعه خارجی است را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، ۱۱ عدد موتور کولر را کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی خواست؛ ضمن استفاده از قفل های مطمئن برای درب انبار واحد خود و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و غیره که قصد ورود به ساختمان را دارند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰  به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز