خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز عنوان کرد؛

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری جریان ساز فرصت‌های آینده تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۰۲

شهردار تبریز گفت: همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان ساز فرصت‌های آینده این کلانشهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز،  یعقوب هوشیار در جلسه هیت عالی سرمایه گذاری در رابطه با برگزاری این همایش اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت اقدامی نو است و متفاوت خواهد بود. 

وی با تاکید بر اینکه این همایش اختصاصی نیست بلکه به ظرفیت عمومی اقتصادی توجه شده است، گفت: از اتاق بازرگانی، صنایع، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاه و... برای همکاری دعوت کردیم و به طور عمومی هرچه داریم عرضه و بیان خواهیم کرد.

هوشیار اضاقه کرد: در گام‌های بعدی با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم می‌توان سمت و سوی اختصاصی تعریف کرد. 

شهردار تبریز با یادآوری اینکه حدودا یک دهه قبل همایشی با دیدگاه شهری و تخصصی برگزار شد، گفت:  هدف اصلی همایش سرمایه گذاری تبریز 2023 این است که جریانی عمومی در تبریز ایجاد کنیم تا برای دهه‌های آتی تبریز قدمی موثر باشد، که این قدم هرچه محکم‌تر برداشته شود برای آینده تبریز موثرتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: محورهای همایش تمام حوزه‌ها را شامل خواهد بود، با این رویکرد که یکی از راهکارهای درآمد پایدار ما ارزش افزوده است؛ حتی از پتانسیل معادن هم غافل نشدیم و راه را برای عرضه بسته پیشنهادی در هیچ حوزه سرمایه گذاری محدود نکردیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: امیدواریم بعد از برگزاری همایش و دریافت بسته های پیشنهادی سرمایه گذران، با حمایت مدیریت ارشد استان تحلیلی انجام داده و خروجی این همایش را برای جریان های بعدی اختصاصی سازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز