خبرگزاری کار ایران

استقرار ۵۰ واحد صنعتی دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری فشتام

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۳۶

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: در ۵ سال گذشته ۵۰ واحد صنعتی دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری فشتام مستقر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس پارک علم و فناوری گیلان در بازدید از دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با استقرار و شروع به کار ۵۰ واحد صنعتی فناور در این دهکده، برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

عبدالله حاتم زاده به نقش این دهکده برای رفع نیاز‌های استان و کشور در بخش‌های کشاورزی و صنایع غذایی اشاره کرد و افزود: با استفاده از تجربه ۲۰ ساله پارک علم و فناوری گیلان، می‌توانیم توسعه زیست‌بوم نوآوری‌ها را در گیلان سرعت دهیم.

وی زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل دهکده فناوری و نوآوری فشتام را خوب دانست و تاکید کرد: شرکت‌هایی که خواستار استقرار در این دهکده هستند باید علاوه بر طرح‌های نوآورانه و شاخص‌های پذیرش شرکت‌های فناور، یک تیم تخصصی ایده پرداز نیز داشته باشند.

مدیر دهکده فناوری و نوآوری فشتام هم در این بازدید، کیفیت تولیدات شرکت‌های فناور مستقر در این دهکده را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: تولیدات این شرکت‌ها در بخش‌های فناوری‌های زیستی، نانو، کشاورزی، فرآورده‌های غذایی و بتنی، ماشین آلات آبزی پروری، تجهیزات الکترومکانیک و هوشمند سازی، علاوه بر بازار‌های داخلی، در بازار‌های خارجی هم عرضه می‌شود.

ابراهیم کوهستانی ابراز امیدواری کرد که دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر به عنوان قطب نوآوری و فناوری در منطقه و شمال کشور شناخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز