خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۲۳

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی استاندار به شهرستان صحنه ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های این سفر، گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید محمدی در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه اظهار کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی، ۲ کارگروه شامل کارگروه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در گروه تنظیم بازار و آرد و نان به مباحث صنفی پرداخته خواهد شد و در کارگروه تسهیل موانع تولید نیز که بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان از هفته گذشته آغاز شده است مشکلات واحدهای اقتصادی احصا و بررسی خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در این سفر همچنین بازدید از مجتمع بزرگ ایلیا ذرت که یکی از واحدهای اقتصادی بزرگ این شهرستان است و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات غیرفعال است نیز در برنامه استاندار قرار دارد.

محمدی گفت: علاوه بر این بازدید از شرکت ایران خودرو برای توسعه فاز دوم و تکمیل ظرفیت این واحد تولیدی ، بازدید از مشاغل خانگی به عنوان کارگاه های خُرد، بازدید از شهرک صنعتی و بررسی مشکلات توسعه این شهرک، بازدید از روستا بازار و بررسی ایجاد میدان میوه و تره بار این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد به همت همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران ادارات شهرستان صحنه مشکلات پیش رو در این منطقه رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز