خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان را با جدیت دنبال می‌کنیم / تولید و واردات نهاده‌های دامی؛ راهبردهای استان در تکمیل زنجیره تولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۵۷۶

استاندار یزد با اشاره به برگزاری نشست های متعدد بررسی زنجیره پرورش مرغ در استان گفت: تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مهران فاطمی با اشاره به برگزاری نشست قرارگاه امنیت غذایی استان به خبرنگار ایلنا در یزد اظهار داشت: در این نشست به موضوعات حوزه‌ جهاد کشاورزی‌ بالاخص تولید نهاده های دامی و بررسی زنجیره پرورش مرغ، پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه این نشست با حضور تشکل‌های حوزه کشاورزی برگزار شد عنوان کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه دام و طیور در استان یزد موجود است ولی به دلیل مشکلاتی که در تأمین نهادهای دامی و حوزه تأمین مالی وجود دارد، بخش عمده‌ای از این زیرساخت‌ها معطل مانده است.

وی با اشاره به روش های نوین تامین مالی افزود: در حوزه زنجیره پرورش و تولید مرغ، این روش ها را دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم و چالش های این حوزه را کاهش دهیم.

فاطمی با بیان اینکه در حوزه نهاده‌های دامی دو محور مهم را دنبال می‌کنیم ادامه داد: یکی از محورها تولید نهاده در داخل کشور است که اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

استاندار یزد واردات نهاده بدون واسطه را از دیگر محورهای مهم استان برای تأمین نهاده‌ها دانست و عنوان کرد: اقدامات لازم برای واردات انجام شده و به زودی واردات مستقیم نهاده‌های دامی به استان یزد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز