خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

تشکیل ستاد ویژه آرد و نان در فرمانداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۶۷

استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد ویژه آرد و نان در فرمانداری‌ها خبر داد و گفت: مقرر شد در تبریز و شهرستان‌های استان یک ستاد ویژه در فرمانداری‌ها تشکیل و مستقر شود و به‌صورت روزانه وضعیت پخت، توزیع، قیمت و کیفت نان را رصد کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرم در کمیته آرد و نان استان آذربایجان شرقی گفت: از مردم عزیز به دلیل مشکلات موجود در پخت، توزیع و دسترسی نان عذرخواهی می‌کنیم که این شرایط برای ما و مردم قابل‌ قبول نیست.

وی افزود: این ستاد هر روز گزارشات و پایش‌های انجام‌ یافته در حوزه نان را به استانداری گزارش خواهد داد.

عابدین خرم به اختیارات این ستاد اشاره کرد و گفت: باتوجه‌ به اینکه در این ستاد مسئولان قضایی و ناظرین از جهاد کشاورزی، صمت و استانداری نیز حضور دارند می‌توانند نسبت به تخلفات انجام گرفته تصمیم بگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تأکید کرد و گفت: اگر نانوایی تخلف کرد و این تخلف احراز شد، باید همان هفته تعطیل شود و یک نانوایی معتمد و با انصاف جایگزین آن شود؛ سامانه «نانینو» هر روز به‌صورت اتوماتیک­‌وار وضعیت نانوایی‌ها را گزارش می‌دهد که بر طبق آن این ستاد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عابدین خرم در خصوص نحوه نظارت بر نانوایی‌ها گفت: آمایش استقرار نانوایی انجام خواهد شد که بر اساس آن ناظرین محلی متشکل از بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها از وضعیت نانوایی‌ها گزارش خواهند داد و این‌گونه نخواهد بود که فقط 10 ناظر در کلان‌شهری مانند تبریز اقدام به نظارت کنند که طبیعتاً این کار ممکن نخواهد بود.

وی افزود: این ناظرین به‌ازای هر 10 نانوا در یک مسیری که وجود دارد به‌صورت مرتب نظارت کرده و گزارش‌های خود را به ستاد مستقر در فرمانداری ارائه خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: این ستاد به‌صورت تام‌الاختیار و روزانه نسبت به پخت، کیفیت و نحوه توزیع نان نظارت و گزارش آن را به استانداری ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز