خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

اجرای طرح 2020 در محلات قزوین به همکاری نهادها نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۳۰

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: در طرح 2020 که به محلات کم برخوردار تمرکز دارد، هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد خورشیدی در کارگروه طرح توسعه و توانمند سازی طرح 2020 محله کم برخوردار کشور گفت: این طرح در محلات برگزار می‌شود و سازمان‌هایی که در این حوزه همکاری دارند باید به محلات تمرکز داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: دبیری کارگروه فعال در این حوزه به عهده کانون مساجد است و دستورالعمل‌ها هم در اختیار مدیران مسئول قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در این طرح به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در محلات تمرکز می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان قزوین هم در این جلسه گفت: در سطح کشور 26 هزار کانون مساجد فعال هستند که این میزان در استان قزوین از سال 81 با آغاز تشکیل کانون مساجد تاکنون به 385 مورد رسیده است.

باغبان‌ها ادامه داد: تعداد کانون‌های مساجد استان 30 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی عنوان کرد: در استان قزوین 33 منطقه کمبرخوردار شناسایی شده که در 13 مورد آن کانون مساجد فعال است و سعی داریم در سایر نقاط هم کانون‌ها فعال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز