خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان:

۸۱ نفر از کارکنان دولت چهارمحال و بختیاری به مراجع قضایی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۳۰

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموعه کارکنان دولت مورد تعقیب اداری، کیفری و انضباطی تعداد ۸۱ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، علی احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو وظیفه اصلی این سازمان نظارت بر حسن انجام امور و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی افزود: در سال گذشته  ۲ هزار و ۴۶۲ نفرساعت دوره‌های آموزشی درون‌سازمانی و ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر ساعت برای کارگاه‌های آموزشی، شهرداری‌ها، شوراها و ... برگزار شد.

احمدی بیان کرد: اداره بازرسی کل چهارمحال و بختیاری موفق به شناسایی ۵۰۰ پروژه بلاتکلیف شد و۲۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون صورت‌وضعیت‌های صوری در رابطه با قراردادهای اجرای پروژه های عمرانی را شناسایی کرد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۲۷ بازرسی برنامه‌ای، ۶۹ بازرسی موردی و ۳۶۶ پیشنهاد اصلاح امور به دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

احمدی گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۸۳۰ شکایت توسط مردم از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و فساد ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعا در این استان ۳۶۲ نفر از مجموعه کارکنان دولت مورد تعقیب اداری، کیفری و انضباطی قرار گرفتند که از این تعداد ۸۱ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز