خبرگزاری کار ایران

در خوزستان؛

عامل قتل مادر ۴۵ ساله هندیجانی در کمتر از ۴۸ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از دستگیری عامل قتل مادر ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله‌اش در هندیجان خبر داد.

سرهنگ کاظم میرمقدم در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی بصورت مسلحانه در شهرستان که منجر به فوت یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله‌اش شده بود قاتل و همدستانش متواری شدند.

وی افزود: سریعا بهمراه پلیس‌های تخصصی و همه امکانات موجود در محل حاضر و ضمن کنترل اوضاع و اتخاذ تمهیدات انتظامی جهت پیشگیری از هرگونه متشنج کردن جو، اوضاع حاکم در محل کاملا مدیریت انتظامی شده و موضوع پرونده قتل بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه اظهار داشت: طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادر زن ۴۵ ساله‌اش و پسر بچه ۹ ساله شلیک کرده و با اصابت گلوله مادر زنش فوت و فرزند ۹ ساله‌اش با تلاش‌های کادر درمان از مرگ نجات یافت، سریعا شناسایی و با عملیات تخصصی و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی و اخذ مجوز قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت به محل اختفا و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهرهای استان اعزام شدند.

سرهنگ میرمقدم در پایان گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل، دو نفر همدستان وی نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آنها نیز توقیف و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز