خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

برق برخی مناطق کرمانشاه امروز در ساعات اوج گرما قطع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۱۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: به‌علت پاره‌ای تعمیرات بر روی شبکه توزیع برق کرمانشاه امروز برق برخی مناطق این شهرستان قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی  با بیان اینکه تاکنون هیچگونه خاموشی با برنامه‌ریزی برای استان پیش‌بینی نشده است، اظهار کرد: به‌علت پاره‌ای تعمیرات بر روی شبکه توزیع برق کرمانشاه امروز برق برخی مناطق این شهرستان قطع خواهد شد.

وی با عذرخواهی از همشهریان، ادامه داد: باتوجه به تعمیرات اضطراری خطوط فشارقوی پست ظفر از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳روز شنبه، ۱۷ تیرماه برق محله‌های از شهر کرمانشاه قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: شهرک‌های جوادیه، آزادگان، جهاد، ظفر۱، ظفر۲،  ظفر۳، تنگه‌کنشت، تکاور؛ قسمتی از شهرک پرواز و  مجتمع‌های ولایت و اندیشه؛ قسمتی از مسکن شامل بلوار مطهری، لاله شمالی، لاله جنوبی و قسمتی از فرهنگیان فاز دو  از جمله محلاتی هستند که ظهر امروز به مدت 2 ساعت برق آن‌ها قطع خواهد شد.

استان کرمانشاه در مجموع ۸۲۰ هزار مشترک دارد که ۸۳ درصد خانگی، ۵ درصد صنعتی، ۲ درصد کشاورزی و مابقی سایر مصارف است که از نظر مصرف انرژی به ترتیب ۴۰درصد، ۱۳درصد و ۱۸ درصد مصرف برق را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز