خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری البرز خبر داد؛

شناسایی 14 نقطه پرحادثه در راه‌های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۶۱

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از شناسایی 14 نقطه پرحادثه در راه‌های استان خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار به زودی اصلاح این نقاط در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید پرورشی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و حذف نقاط پرحادثه وظیفه ذاتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، اظهار کرد: این اداره کل در راستای حذف نقاط پر تصادف و ایمن سازی محورهای استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای اهتمام ویژه‌ای دارد که نتیجه‌بخش بودن این اقدامات نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط  است.

وی با تاکید بر اینکه نقاط پرحادثه دارای تعریف استانداردی هستند که براساس این تعریف سال گذشته شناسایی و آنالیز نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه انجام شده است، افزود: در تحلیل‌های صورت گرفته از آمار تصادفات درطول محورهای استان، تعداد 14نقطه پرحادثه جدید شناسایی شده که اصلاح 10 نقطه در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد.

پرورشی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار به زودی اصلاح این نقاط در دستور کار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: سال گذشته 18 نقطه پرحادثه با استفاده از توان اکیپ امانی و پیمانکاری در استان اصلاح شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی البرز، این استان را در مسیر محورهای شریانی و پرتردد قرار داده و به همین علت شتاب‌بخشی به عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورها از ضروریات است، گفت: رفع و اصلاح نقاط پرحادثه‌ با اقداماتی چون احداث تقاطع غیرهم سطح، دوربرگردان عریض، تعریض تقاطع، احداث رمپ ورود و خروج ایمن و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز