خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پتروشیمی دهلران به خبر تعطیلی شرکت/ استاندار: شایعه تعطیلی را تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۸۳

کارگران پتروشیمی دهلران با مراجعه به فرمانداری این استان، از تعطیلی شرکت پتروشیمی انتقاد کردند با این وجود استاندار ایلام اعلام کرد؛ خبر تعطیلی این شرکت شایعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، جمعی از کارگران پتروشیمی دهلران؛ صبح امروز بیستم تیرماه؛‌ با حضور در مقابل فرمانداری دهلران، به تعطیلی شرکت پتروشیمی دهلران اعتراض کردند.

اعتراض به تعطیلی این شرکت درحالی صورت گرفته که استاندار ایلام؛ شایعه تعطیلی این شرکت را تکذیب کرده است.

حسن بهرام نیا گفت: در تماس تلفنی با عبدالحسین بیات، مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت، این موضوع را پیگیری کردم، بر این اساس، هرگونه مباحث مطرح شده در رابطه با تعطیلی این پروژه صحت ندارد.

وی افزود: با توجه به این‌که پروژه‌ی پتروشیمی دهلران از پیمان‌های متعددی تشکیل شده، اگرچه ممکن است در یک پیمان، کار به اتمام رسیده باشد اما این به منزله‌ی تعطیلی پروژه نیست.

استاندار افزود: در جهت تأمین پایدار منابع مالی مورد نیاز پروژه و تقویت سرعت تکمیل پروژه، به دنبال تامین مالی به روش ال‌سی یا اعتبار اسنادی بین‌المللی هستیم.

براساس اعلام مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت، پروژه‌های پتروشیمی دهلران و NGL دهلران ازجمله پروژه‌های اولویت‌داری است که تلاش‌ها در جهت تکمیل آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز