خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

اولویت معرفی و تکمیل پروژه‌ها باید در راستای پروژه‌های ملی استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۷۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: تمرکز بر ایجاد زیرساخت‌های اساسی استان از طریق اجرای پروژه‌های کلان و ملی در اولویت است.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن‌پور در جلسه پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) و درج پروژه‌های جدید ملی استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، که با حضور معاون هماهنگی برنامه‌‌و‌بودجه سازمان مدیریت و مدیران و معاونین دستگاه‌های ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه لرستان، ارشاد و فرهنگ اسلامی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می‌شود این پروژه‌ها پس از بررسی کارشناسی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ لحاظ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ضمن بیان اینکه ما هر سال جلسات ماده ۲۳ را در خصوص معرفی پروژه‌های جدید را داریم، خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده که باید با کارشناسی و مطالعه دقیق  پروژه‌ها در زمینه‌های اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و... توجیه قانع کننده‌ای برای شروع پروژه جدید داشته باشیم.

حسن پور در پایان افزود: پروژه‌های ملی که توسط دستگاه‌های اجرایی، ورزش و جوانان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ارشاد و فرهنگ اسلامی، دانشگاه لرستان و شرکت شهرک‌های صنعتی به این سازمان معرفی می‌شوند مورد بررسی قرار می‌گیرند و چنانچه توجیح اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و ... داشته باشند تلاش می‌شود در لایحه بودجه ۱۴۰۳ درج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز