خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

متهمان به زورگیری شبانه در مشهد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۳۳

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری منطقه گلشهر ۲ متهم به ۸ فقره زورگیری شبانه در کمتر از ۱۲ ساعت از آخرین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته ۲۰ تیرماه در پی گزارش زورگیری در حوالی یکی از پارک‌های منطقه گلشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری گلشهر در محل سرقت، مردی حدود ۳۰ ساله با دست و صورت مجروح مراجعه و اعلام کرد با موتورسیکلت در حال برگشت از محل کار به سمت منزل بوده که ناگهان سه مرد جوان با شمشیر سد راهش شدند و با استفاده از اسپری فلفل و ضرب و شتم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را زورگیری و به سرعت از محل متواری شدند.

نگهبان با اشاره به اینکه ماموران دایره تجسس کلانتری گلشهر با بررسی دقیق اظهارات مالباخته عملیات شبانه خود را برای شناسایی عاملان زورگیری آغاز کردند، بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یکی از زورگیران را که جوانی ۲۰ ساله و سابقه دار است، شناسایی کرده و پس از یک سری تحقیقات او را در حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۱ تیرماه که برای فلش زدن گوشی تلفن همراه مسروقه به یک مغازه تعمیرات موبایل مراجعه کرده بود، دستگیر کردند.

وی مطرح کرد: متهم در مواجهه با مالباخته و مستندات کشف شده در محل جرم، به ناچار به زورگیری با همکاری ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در ادامه این عملیات تیم تجسس کلانتری گلشهر با محاصره پاتوق اعضای این باند یکی دیگر از متهمان را ساعتی پس از دستگیری نفر اول دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه شمشیر، یک قبضه چاقو، یک عدد افشانه فلفلی و موتورسیکلت مالباخته را کشف کردند.

وی ادامه داد: با توجه به چند فقره زورگیری مشابه در منطقه گلشهر طی یک ماه گذشته با هماهنگی قضایی متهمان در طرح مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان و مواجهه با ادله پلیسی به ۸ فقره زورگیری‌های شبانه موتورسیکلت و تلفن همراه شهروندان در محدوده منطقه گلشهر، پنجتن و بلوار طبرسی شمالی اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، نگهبان اعلام کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم متواری پرونده و شناسایی و دستگیری افراد مالخر با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز