خبرگزاری کار ایران

به علت توفان شن؛

۳ جاده اصلی روستایی در سرخس مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۰۷

فرماندار سرخس گفت: توفان شن و گرد و خاک دیروز سه جاده اصلی روستایی در این شهرستان را مسدود کرده است که عوامل راهداری امروز برای بازگشایی آنها اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن نوری زاده در این خصوص افزود: ۲ جاده اصلی ارتباطی روستایی در محدوده صمدآباد و چاله زرد و یک جاده کشاورزی در محدوده شرکت نفت تا روستای تام مختار در اثر توفان شن مسدود شده بود که عوامل راهداری امروز برای بازگشایی این سه مسیر پرتردد اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز و تا این لحظه با وزش باد و توفان شن در سرخس رو به رو نیستیم و فعلا مشکل خاصی از این بابت نداریم و تردد جاده ای و ریلی از این شهرستان به مشهد عادی وروان است.

فرماندار سرخس به وقوع یک سانحه تصادف منجر به فوت در شهرستان اشاره کرد و گفت: دیروز در منطقه بزنگان یک خودرو سواری به دلیل عدم مهارت راننده جوان در کنترل وسیله نقلیه، با درخت برخورد و یک نفر فوت کرد و ۲ نفر مجروح شدند که البته جراحت یکی از مصدومان سطحی بوده است.

نوری زاده افزود: حادثه دیروز در منطقه خوش آب و هوای بزنگان روی داده به دلیل توفان شن و کاهش دید افقی راننده نبوده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، وزش باد شدید که از روز چهارشنبه در استان آغاز شده موجب بروز توفان گرد و خاک در نواحی شرقی استان از جمله سرخس شد، این پدیده جوی همچنان پدیده غالب در مناطق یاد شده است اما از امروز از شدت آن کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز