خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی؛

توفان شدید ادارات شهرستان صالح‌آباد را تعطیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۸۳۴

فرماندار شهرستان صالح‌آباد گفت: به دلیل توفان شدید ادارات شهرستان صالح‌آباد از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه تعطیل شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد علیمردانی خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و توفان گرد و خاک از شب گذشته در این شهرستان شدت گرفته و تاکنون موجب مراجعه و بستری شدن تعدادی از شهروندان در مراکز درمانی شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون ۱۷ نفر از شهروندان این شهرستان به دلیل مشکلات حاد تنفسی به مراکز درمانی شهری و روستایی مراجعه داشته‌اند، افزود: تاکنون برخی از این افراد ترخیص و تعدادی نیز همچنان بستری هستند. در بین این افراد از تمامی گروه‌های سنی از کودک تا افراد مسن نیز حضور دارند.

فرماندار شهرستان صالح‌آباد با اعلام اینکه اکنون تمامی نیروهای ستاد بحران، اورژانس و عوامل حوزه درمان شهرستان در آماده‌باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: از کسانی که حساسیت تنفسی بیشتری دارند تقاضا می‌شود به هیچ عنوان از منازل بیرون نیایند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل آلودگی شدید هوا در شهرستان صالح‌آباد طی هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد بحران استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تمامی ادارات شهرستان تعطیل شده‌اند، برای تعطیلی فردا هم پس از مشخص شدن وضعیت هوا تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

علیمردانی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی تا پایان هفته وضعیت هوا به همین منوال خواهد بود، گفت: در حال حاضر شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی با اعلام اینکه بیشتر مناطق شهری درگیر معضل آلودگی هوا هستند، اظهار کرد: هرچند درب و پنجره‌ها همه بسته هستند، اما باز هم به دلیل شدت توفان خاک وارد منازل شده و مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان صالح‌آباد وضعیت آلودگی هوا در شهرستان صالح‌آباد را بسیار شدید اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه باد و توفان شدید دید افقی رانندگان را بسیار کاهش داده است، از رانندگان درخواست داریم برای جلوگیری از بروز هرگونه سانحه با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست، اگر ضرورت ندارد از هرگونه رفت و آمدی در سطح شهر خودداری کنند و در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند، همچنین درب و پنجره‌ها را محکم ببندند و دریچه‌های کولر را بازبینی کنند و پوشال‌های کولرها را شستشو دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز