خبرگزاری کار ایران

به دلیل وزش باد شدید در سیستان؛

474 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند / 30 نفر بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۴۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته و به دلیل وزش باد شدید و گرد و خاک 474 نفر از مردم منطقه سیستان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و 30 نفر هم بستری شده‌اند.

مجید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وزش باد در سیستان ادامه دارد و سطح بالای وزش باد در هشداری که صادر شد مشخص است.

وی‌ افزود: وزش باد تا روز یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان استمرار دارد و امروز و فردا وزش باد با شدت بالا خواهد بود.

محبی عنوان کرد: به دلیل شدت بالای وزش باد، امروز ادارات منطقه سیستان با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار کرده و برای فردا هم با توجه به بررسی وضعیت سیستان اطلاعیه‌های جدید صادر خواهد شد.

محبی عنوان کرد: طوفان و شدت بالای باد خسارت مالی نداشته چرا که این بادها مربوط به اقلیم منطقه سیستان بوده و به دلیل خشکی بستر تالاب هامون میزان ریز گردها بیشتر شده که مشهد، خراسان جنوبی‌ و شمالی را هم درگیر کرده است.

وی‌ عنوان کرد: طوفان، روز گذشته 235 نفر را راهی بیمارستان و از شروع طوفان‌تاکنون 474 نفر بر اثر وزش باد به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند‌ و 30 نفر هم بستری شده‌اند.

محبی افزود: آخرین اقدامات برای مقابله با وزش باد در سیستان تاخیر دو ساعته در آغاز به کار ادارات بوده است. اگر بخواهیم برای مدیریت بحران و به دلیل شرایط سیستان ادارات را تعطیل کنیم به دیدگاه استاندار خدمات رسانی به مردم مختل و حق سایر شاغلین و کسبه که در چنین شرایطی کار می‌کنند ضایع می‌شود.

انتهای پیام/
مجتبی اسماعیلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز