خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

ایجاد ۱۳۵۰۰ فرصت شغلی جدید در چهار ماهه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۳۷۹

جلسه قرارگاه اشتغال استان البرز با محوریت اجرای برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه قرارگاه اشتغال استان البرز به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار و با محوریت اجرای برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این نشست آخرین آمارهای دست یابی به اشتغال و اقدامات پیرامون این امر مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار البرز از صاحب نظران و متولیان حوزه اشتغال خواست تا برنامه ای راهبردی در راستای فرهنگ سازی و اتصال فارغ‌التحصیلان به بازار های کار در شهرک های صنعتی استان ارائه دهند.

در این جلسه عبدالله دارایی با اشاره به فرصت های شغلی در شهرک های صنعتی استان با حقوق و دستمزد های رقابتی گفت : وجود فرصت‌های بی‌شمار شغلی در شهرک‌های صنعتی استان، زمینه‌های این اشتغال و کارآفرین را فراهم خواهد کرد، به شرط آنکه بسترهای حمل و نقل کارگری و مهمتر از همه آنها مسکن کارگری در صدر توجهات قرار بگیرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر قرارگاه جهادی اشتغال البرز تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ را بیش از ۱۳۵۰۰ نفر اعلام کرد و تاکید داشت: در صورت تداوم این روند استان رتبه برتر در ایجاد شغل در کشور را کسب خواهد کرد.

در این جلسه اعلام شد میزان پرداخت بانک‌ها به طرح‌های اشتغال زا در جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اعطای تسهیلات به ۴۵۰۰ طرح بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز