خبرگزاری کار ایران

در شیراز؛

آتش سوزی ضایعات و اتصالات برقی در خیابان حضرتی مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۹۱

آتش سوزی ضایعات و اتصالات برقی درون منزل در خیابان حضرتی شیراز مهار شد.

به  گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ساعت ۱۸:۰۶ یک شنبه مورخ یک مرداد ماه، وقوع حریق ضایعات درون منزل مسکونی ۲طبقه در خیابان حضرتی، به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی شیراز گزارش و تیم‌های عملیاتی ایستگاهای ۱۱ و۱۹ به همراه ۳ دستگاه خودروی اطفایی سنگین و نیمه سنگین، به محل حادثه اعزام کرد.

آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به نقاط مختلف اطفاء شد.

این آتش سوزی در یک منزل ۲ طبقه قدیمی از قسمت اتاق که مربوط به انبار ضایعات و اتصالات برقی بود، شروع و به دیگر نقاط سرایت کرده بود که با حضور به موقع آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و با جابجایی بخشی از ضایعات و عملکرد به موقع حریق را در کوتاه ترین مدت زمان مهار و مانع سرایت آتش به نقاط همجوار این منزل شدند و در نهایت با لکه گیری کامل ،حریق را اطفاء و از بروز خسارت جلوگیری کردند.

 با توجه به انتشار و تراکم دود درطبقات، عملیات تهویه دود، جستجو و نجات همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و نسبت به ایمن سازی کامل محل وقوع حادثه اقدام شد.

متاسفانه یک نفر از ساکنین منزل دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز