خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی؛

حرکت قطارهای مسیر سرخس به دلیل توفان شن لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۴۸

فرماندار سرخس در شمال خراسان رضوی گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان امروز، چهارشنبه در پی وقوع توفان شن و پدیده گرد و خاک و به منظور تامین ایمنی مسافران حرکت قطار محلی مشهد- سرخس و برعکس در نوبت ظهر و شب را لغو کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن نوری زاده افزود: بر این اساس حرکت ۲ رام قطار ۱۴:۳۰ سرخس- مشهد و قطار ساعت ۱۹ مشهد- سرخس به دلیل شدت گرد و خاک امروز لغو شده اما قطار مشهد- سرخس ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز همچنان برقرار است.

️وی گفت: همچنین به دلیل شدت گرد و خاک و ذرات آلاینده هوا، همه ادارات سرخس امروز تعطیل شد.

️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.

براساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ظرفیت هر رام قطار محلی مشهد-سرخس ۲۱۶ صندلی است و در مجموع در مرداد ماه روزانه حدود ۷۶ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت از این تعداد مربوط به مسیر مشهد-سرخس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز