خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

دانش‌آموزان قزوین برای ثبت نام کتاب درسی تا 16 شهریور مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون 3 هزار و 122 نفر از دانش‌آموزان استان در پایه‌های اول و هفتم برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت سفارش انجام داده‌اند و سایر دانش‌آموزان هم تا 16 شهریور مهلت دارند.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی‌مرادی گفت: دانش‌آموزان ورودی اول، هفتم و دهم تا ۱۶ شهریور ماه با ثبت نام در یک واحد آموزشی می‌توانند نسبت به ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: تا امروز از ۱۲ هزار و ۵۶۳ دانش‌آموز ورودی پایه اول در سطح استان قزوین ۲ هزار و ۶۵۶ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام کرده و 9 هزار و ۷۵۳ نفر باقی مانده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از ۵ هزار و ۱۹ دانش‌آموز ورودی پایه هفتم در سامانه سیدا، ۴۶۶ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام کرده و ۴ هزار و ۵۵۵ نفر باقی مانده‌اند.

سیاهکالی‌مرادی تصریح کرد: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس به دو شیوه فردی و گروهی می‌توانند در زمان اعلام شده با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نسبت به ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: براساس آمار اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش تامین کتب درسی برای بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مدیران مدارس موظف هستند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموزان به کافی نت‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز