خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ترافیک مشهد خبر داد؛

جمع‌آوری اطلاعات ترافیکی معابر شهر با استفاده از پهباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۰۸

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مشهد از شبیه‌سازی ترافیکی معابر و تقاطع‌های سطح شهر با استفاده از تصاویر ثبت شده توسط پهباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: روان‌سازی ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر نیازمند انجام فرآیندهای علمی، فنی و جمع آوری اطلاعات عرضه و تقاضای سفر در محدوده تقاطع، به‌عنوان جزئی از نیازمندی‌های اولیه انجام مطالعه است.

وی افزود: جمع آوری اطلاعات احجام ترافیک و تمایلات بازوهای حرکتی تقاطعات نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی بوده که پیش از این توسط نیروی انسانی انجام می‌شد که در حال حاضر به واسطه استفاده از تکنولوژی‌های نوین، این فرآیند تسریع و تسهیل شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مشهد خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از پهبادهای سبک، اقدام به مستندسازی و جمع آوری اطلاعات ترافیکی شامل تعداد و نحوه حرکت خودروها و ... در دو تقاطع شهید فهمیده و خیام (میدان سپاد) با هدف رفع گره‌های ترافیکی این محدوده‌ کرده‌ایم که موجب ارتقاء سطح کیفی نتایج، تسریع در انجام عملیات آماربرداری، کاهش هزینه‌ها و از همه مهم‌تر امکان پوشش سطح وسیعی از ورودی‌ها و خروجی‌های معابر و تقاطع‌ها با زاویه دید ماهواره‌ای شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز