خبرگزاری کار ایران

دو عضو جدید شورای شهر شیراز سوگند یاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۴۸

مراسم تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  امروز ۱۲ مردادماه در یکصد و بیست و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز  مراسم تحلیف اعضای علی البدل شورای اسلامی شیراز با حضور فرماندار شهرستان شیراز، در صحن علنی شورا برگزار شد. 

ابراهیم کمالی دشت ارژنه و محمود صفایی درمتن سوگندنامه، قسم یاد کردند که در حفاظت اموال عمومی شهر و شهرداری تمامی سعی و تلاش خود را به کارگرفته و همواره امانت‌دار شهروندان بوده و در راستای رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام ورزند.

فرماندار شیراز در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اظهارداشت: بعد از صدور کیفر خواست و تعلیق خدمت 2 عضو شورای شهر شیراز طبق مفاد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری این دو‌نفر از حضور در شورا تعلیق هستند.

لطف‌الله شیبانی با اشاره به استفساریه انجام شده و اعلام نظر صریح اداره حقوقی قوه قضاییه برای چنین شرایط مشابهی و هم چنین ابلاغ به شوراهای سراسر کشور و تاکید دادستان برای این موضوع، عنوان کرد: این دو عضو علی‌البدل تا زمان تعیین تکلیف پرونده قضایی دو عضو تعلیق شده شورای شهر شیراز در چارچوب ضوابط قانونی در این مسئولیت قرار می‌گیرند.

شیبانی ادامه داد: با ورود این دو عضو علی‌البدل تنها یک عضو علی‌البدل از هشت عضو علی البدل این شورا باقی خواهد ماند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مناصب و مسئولیت‌ها آمدنی و رفتنی است، گفت: آنچه در روند این مسئولیت‌ها اهمیت دارد، توجه به حق‌الناس بودن این مسئولیت‌هاست.

شیبانی تاکید کرد: باید در روند پذیرش این مسئولیت‌ها دقت داشته باشیم که این امانت را به خوبی به صاحب اصلی‌اش بازگردانیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز