خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس تاکید کرد؛

سلاطین اقتصادی در برخی حوزه‌ها برچیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۲۶

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه غفلت موجب ایجاد امپراطوری‌ها و سربرآوردن سلاطین اقتصادی در برخی حوزه‌ها شده است، تاکید کرد که عزم دولت برای برچیدن این امپراطوری‌ها جزم است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می‌دهد.

 قزل‌سفلی ادامه داد: طی سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد، امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود.

قزل‌سفلی اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم طی همین ۲ سال توانست هم نفت را بفروشد و هم ۶۰ میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت، از جمله ایجاد سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد.

قزل سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدهم به شکل مساله محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آبرسانیa به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده ایم.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: برخی در سایه غفلت‌های سال‌های گذشته، امپراطوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کرده و سلاطین اقتصادی در زمینه‌هایی سر برآورده‌اند که باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شده است؛ دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری‌ها را برچیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز