خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

کاهش 60 درصدی کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۴۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی در تیر ماه سال گذشته 480 نفر بوده که در مدت مشابه سال جاری به 190 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیشترین تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی به ترتیب با 60 نفر در شهرستان زرندیه، 43 نفر در شهرستان ساوه و 40 نفر در شهرستان خمین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق این استان نیز در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 57 درصد کاهش یافت.

امیدی در این رابطه، تصریح کرد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی در تیر ماه سال گذشته 14 واحد بوده که در مدت مشابه سال جاری به 6 واحد رسیده است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون بیشترین تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان با 2 واحد در شهرستان تفرش، یک واحد در شهرستان خمین، یک واحد در شهرستان زرندیه، یک واحد در شهرستان ساوه و یک واحد در شهرستان کمیجان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی استان مرکزی تأکید کرد: تمامی تلاش‌ها در استان مرکزی برای رونق تولید و کمک به حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی این استان به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز