خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان:

مشاورین املاک فاقد پروانه بدون اغماض پلمب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۵۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برخورد قاطع با بیش از ۷۰ واحد مشاور املاک در استان خبر داد و گفت: مشاورین املاک فاقد پروانه کسب بدون اغماض پلمب می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر سوداگران بازار املاک و مسکن در راستای مصوبه شورای عالی مسکن در حال اجرا است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اصناف متخلف، افزود: هیچ واحد صنفی بدون اخذ پروانه کسب بر اساس ماده ۲۷ قانون نظام صنفی حق فعالیت ندارد.

رئیس سازمان صمت گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین صنفی توسط فعالین حوزه املاک و مسکن در این استان، بیان کرد: مشاورین املاک فاقد پروانه کسب بدون اغماض پلمپ می‌شود.

پورحیدری از برخورد قاطع و پلمپ بیش از ۷۰ واحد مشاور املاک در گیلان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۴۸۱ واحد مشاور املاک متخلف پرونده‌ای به ارزش ۴ هزار ۵۳۹ میلیارد ریال جهت اعمال قانون تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار مشاور املاک به صورت رسمی دارای پروانه کسب در گیلان فعالیت می‌کنند که ۴۹۰۰ واحد آن مربوط به شهرستان رشت است، افزود: با تشکیل تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل مسکن راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اماکن و بازرسین این اداره کل طی گشت مشترک با واحدهای صنفی که دستورالعمل‌ها و قوانین نظام صنفی را رعایت نکرده‌اند برخورد قانونی و قاطع به عمل می‌آید و در این رابطه گزارشات مردمی به سامانه پاسخگویی ۱۲۴ نیز بسیار کارگشا و اثربخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز