خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

تصادف مرگبار در محور سنقر-همدان/ ۴ نفر کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۶۴۵

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کشته شدن چهار نفر در تصادف محور سنقر به همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب  با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (۱۵ مرداد) در محور سنقر به همدان، در تشریح جزییات آن گفت: در این حادثه متاسفانه یک دستگاه خودروی سواری کوییک با یک دستگاه تراکتور برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری به علت عدم توجه به جلو از پشت به تراکتور برخورد کرده و متاسفانه از چهار سرنشین خودرو سه نفر در دم فوت کرده و یک نفر هم ساعاتی بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

دستغیب خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵۰ درصد خودروی سواری مقصر بوده و ۵۰ درصد نیز راننده تراکتور به دلیل عدم نصب تجهیزات ایمنی، عدم نصب علائم هشدار دهنده و رانندگی در سطح سواره رو مقصر شناخته شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانست از کشته شدن چهار نفر جلوگیری کند، گفت: متاسفانه رانندگان تا زمانی که دچار مشکل نشوند و تصادف و حادثه را تجربه نکنند نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمامی ندارند و این درحالی است که با رعایت این قوانین به راحتی می‌توان از کشته شدن افراد و داغ دار شدن خانواده‌ها جلوگیری کرد.

دستغیب گفت: توصیه ما به رانندگان این است که حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: توجه به جلو حین رانندگی و نیز نصب علائم هشدار دهنده بر روی خودروهایی مانند تراکتور هم بسیار حائز اهمیت است تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز