خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

هوش هیجانی باید در کنار بهره هوشی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۳۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هوش بالا لزوما ضمانتی برای موفقیت نیست و در کنار آن باید هوش هیجانی، خودکنترلی و مهارت همدلی نیز تقویت شود تا دانش‌آموز با استعداد بالا طوری تربیت شود که مشکلات دیگران را مشکل خود بداند.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی برنامه ملی شهاب که عصر روز گذشته در قزوین برگزار شد، گفت: معلمان از اهمیت قابل توجهی در آینده کشور برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: معلمان باید در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی کودکان تلاش کرده و به دانش‌آموزان نگاه فرزندگونه داشته باشند.

وی با اشاره به طرح شهاب و اهمیت آن گفت: گاهی یک نفر با دارا بودن یک استعداد برتر و هدایت درست، تحولی در جامعه ایجاد می‌کند که میلیون‌ها بلکه میلیاردها نفر از این کار منتفع می‌شوند؛ بنابراین اجرای درست این برنامه ملی پیامدهای بسیار خوبی خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: هوش‌بهر یک مطلب است و هوش هیجانی مطلب دیگری است که باید به آن توجه شود و با لحاظ کردن این مسائل و هنر معلمی می‌توانیم شهروندان موثری برای جامعه تربیت کنیم که هدف اصلی برنامه شهاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز