خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

خبرگزاری ایلنا تریبون جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۵۳۲

نصرالله دریابیگی به اهمیت خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر در بیان مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی اشاره کرد و افزود: این ۲ رسانه تریبون جامعه کارگری هستند تا این قشر عزیز مشکلات و مطالبات بحق خود را چارچوب خط قرمز های انقلاب و نظام مقدس فریاد بزنند.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز نصرالله دریابیگی به همراه جمعی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگار فقید جامعه کارگری مرحوم فرامرز درخشنده را گرامی داشت و گفت: مرحوم درخشنده همراه در کنار کارگران بود و قلمش همواره در راستای مشکلات و معضلات این قشر مظلوم و شریف استفاده شد.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در ادامه به اهمیت خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر در بیان مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی اشاره کرد و افزود: این ۲ رسانه تریبون جامعه کارگری هستند تا این قشر عزیز مشکلات و مطالبات بحق خود را چارچوب خط قرمزهای انقلاب و نظام مقدس فریاد بزنند.

وی به اهمیت انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در تلاش است تا به‌رغم تمامی مشکلات و کم لطفی‌های دولت و مجلس فعلی با مشارکت حداکثری در این انتخابات سرنوشت خود را بدست خود رقم بزند و نمایندگان واقعی حامی کارگران و بازنشستگان را روانه ساختمان بهارستان کند.

به گزارش ایلنا، بعد از این دیدار اعضای حاضر با حضور بر سر مزار مرحوم فرامرز درخشند خاطره سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در استان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز