خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

مردم بخواهند دوباره کاندیدا می شوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۱۴

نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم بخواهند دوباره کاندیدا می‌شوم.

به گزارش ایلنا، حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در نشست خبری که بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با حضور جمعی از اصحاب رسانه در زاهدان برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا اظهار‌ کرد: اگر مردم بخواهند در دوره جدید دوباره برای نمایندگی مجلس کاندیدا خواهم شد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص نظر نماینده زاهدان در خصوص چرخش نخبگان برای نقش آفرینی، اظهار داشت: بنده به چرخش نخبگان اعتقاد دارم ولی در این دولت، جوانان از همان ابتدا نمی‌توانند بر مسند مدیریت قرار بگیرند، ابتدا باید در سیستم کارِ کارشناسی انجام دهند و سیستم را بشناسند و بعد کار مدیریتی انجام دهند. اینکه از دانشگاه فلان فردی را بدون سابقه اجرایی و شناخت، در راس یک جایگاه بگذارید نتیجه‌اش همین عملکرد ضعیفی می شود که  آقای رئیسی چوبش را می‌خورد.

وی در ادامه گفت: تمام دغدغه‌ام مردم هستند، سعی می‌کنم به مطالبات مردمی در حد توانم پاسخ بدهم و کارشان را راه بیندازم.

رئیس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل کمبود آب از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان است که دولت سیزدهم در این رابطه اقدامات خوبی در دستور کار دارد.

حل مشکل آب مهم ترین مطالبه مردم

شهریاری در پاسخ به دیگر خبرنگاران یکی از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان را حل مشکل کمبود آب بیان کرد و ادامه داد: با توجه‌ به مشکلات حقابه رودخانه هیرمند که مردم سیستان با مشکلات بسیاری در این زمینه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، به طور جد این موضوع در حال پیگیری است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: اقداماتی از سوی دولت سیزدهم در این رابطه در دستور کار قرار دارد که موضوع حفر چاه در حرمک و انتقال آب از دریای عمان با هدف برطرف کردن این مشکل در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با کمبود برخی از داروها مواجه هستیم و تمامی این مسائل را به‌صورت مستند برای رئیس‌جمهور ارسال کرده‌ایم، گفت: حدود ۱۵ هزار داروخانه در کشور وجود دارد، برخی داروها در کشور کمیاب شده و برخی داروها هم اگرچه در داروخانه یافت نمی‌شود، اما در بازار آزاد موجود است و این موضوع نشان از نظارت کم‌رنگ و احتکار دارو دارد.

شهریاری در رابطه‌ با مشکلات حوزه تأمین و کنترل قیمت دارو و تصمیمات نهایی درباره اجرای «طرح دارویار»، گفت: این مصوبه مجلس بود که قیمت دارو نسبت به شهریور ۱۴۰۰ نباید افزایش قیمت داشته باشد و مردم نباید هزینه حذف ارز ترجیحی را پرداخت کنند؛ طرح دارویار طرح خوبی است و با مدیریت درست و اقدام به‌موقع سازمان برنامه‌وبودجه می‌توان از مشکلات حوزه دارو عبور کرد.

وی در خصوص استخدام نیروهای بومی نیز بیان کرد: رئیس‌جمهور هر استانی که می‌رود دستور می‌دهد حتماً نیروهای بومی بگیرید؛ اما در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق کشور متأسفانه این دستور تحقق پیدا نمی‌کند و نیروهای بومی جذب نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز