خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

زمین گیر کردن مقتدرانه فرد شرور تعدی کننده به پلیس و عامل توزیع مواد مخدر در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۷۱

فرمانده انتظامی بروجرد از زمین گیر کردن مقتدرانه فرد شرور تعدی کننده به پلیس و عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در سطح شهر بروجرد به 2 نفر موتورسوار توزیع کننده مواد مخدر برخورد می‌کنند.

وی افزود: احدی از آنان با استفاده از یک تیغه قمه به سمت ماموران انتظامی حمله ور شده که در اقدام اولیه ماموران با استفاده از حرکات دفاع شخصی وی را مهار می‌کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان داشت: فرد شرور مجددا" در یک اقدام دیگر با قمه به سمت ماموران حمله‌ور که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و همچنین شلیک تیرهوایی به وی اخطار، لیکن توجهی نکرده که ماموران در یک حرکت مقتدرانه وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار و وی را زمین گیر که بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از کیف کمری فرد شرور مقدار 254 بسته مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به وزن تقریبی 10 گرم و 110 سانت به همراه مبلغ 79 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده است گفت: همدست وی نیز در محل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مهدوی کیا در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند خدشه ای به امنیت و آسایش مردم وارد کنند بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضایی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز