خبرگزاری کار ایران

مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی خبرداد؛

پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن به زلزله زدگان خوی/افزایش ۴۵ درصدی تسهیلات مسکن ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۳۶

مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی از پرداخت ۱۵٠ میلیارد تومان تسهیلات احداث و تعمیر مساکن آسیب دیده از زلزله های سال گذشته شهرستان خوی خبرداد.

به گزارش ایلنا، خلیل ایمانی بخشایش  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت تعمیر و ساخت منازل آسیب دیده از زلزله در شهرستان خوی گفت: بانک مسکن در خصوص تسهیلات مساکن زلزله زده مهرماه خوی، به ۱٠۸ واحد احداثی، ۵۵۸ واحد تعمیری و ۶۶ واحد دامی و در زلزله دی ماه در این شهرستان به ۲۷۱ واحد احداثی و ۶۴۹ واحد تعمیری تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن به عنوان بزرگترین و اولین بانک در نهضت ملی مسکن اقدامات مؤثری را عملیاتی کرده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷٠ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۶هزار متقاضی واجد شرایط استفاده از تسهیلات هستند که از این تعداد نیز برای بیش از ۳٠ هزار نفر زمین تامین شده است.

وی ادامه داد: از ۳٠ هزار واجد شرایطی که تامین زمین شده، ۲٠ هزار واحد از مرحله فونداسیون عبور کرده،عملیات اسکلت و سقف ساختمانی ۴هزار واحد انجام و ۴٠٠واحد تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

ایمانی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: تسهیلات نهضت ملی از ۳۰۰میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی گفت: ۹۵ درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن شهرستان ماکو پرداخت و به زودی آماده تحویل خواهند بود.

ایمانی خاطر نشان کرد: در بحث تسهیلات مساکن ملی تمام پرونده‌های که عقد قرارداد شده پرداخت و علت تعلل و یا کندی به روال پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها می‌شود که تسهیلات اعطای در سه مرحله و بر اساس میزان پیشرفت در سه بخش است.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج و قرض الحسنه فرزندآوری بانک مسکن در استان طی سال جاری نیز افزود: طی سال جاری ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و ۲۵۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز