خبرگزاری کار ایران

در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان؛

کارگروه نظارتی و حمایتی برای دو واحد تولیدی فارس تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۱۴

کارگروه نظارتی و حمایتی برای دو واحد تولیدی روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) در دادگستری فارس تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی جهت بررسی دوره‌ای روند تولید در واحد‌های روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) خبر داد.

پس از راه اندازی مجدد دو واحد تولیدی روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) در سفر هفته گذشته رئیس قوه قضاییه به استان فارس، رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی جهت بررسی دوره‌ای روند تولید در این واحد‌ها و رفع مشکلات پیش رو تا تثبیت و استقلال کامل کاری آن هاخبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این خبر ضمن تأکید بر جدیت دستگاه قضایی در تثبیت فعالیت کارخانه‌های احیاء شده در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس گفت: این دو مجموعه تولیدی که پس از چندین سال شروع به فعالیت مجدد کردند؛ همچنان نیازمند مراقبت و حمایت مسئولان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه دادگستری فارس به عنوان یکی از حامیان واحد‌های تولیدی، حمایت خود از دو واحد مخابرات راه دور شیراز و روغن نباتی را قطع نخواهد کرد گفت: برخی مشکلات این واحد‌های تولیدی پس از تکمیل همه خطوط تولید، پرداخت شدن همه دیون و بسته شدن کلیه پرونده‌های قضایی ممکن است که در این راستا با تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی قضایی ضمن سرکشی مستمر، مشکلات پیش روی آنان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: در اولین جلسه کارگروه نظارتی و حمایتی مطالبات شرکت ITMC به عنوان خریدار شرکت مخابرات راه دور ایران و همچنین مطالبات شرکت خریدار از شرکت ایرانخودرو در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در خصوص کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز نیز عنوان کرد: موضوع خرید مواد اولیه تولید حلب روغن در این کارخانه نیز در دستور کار مذاکره با کارخانه فروشنده قرار گرفته و با همکاری حوزه ریاست قوه قضاییه حل و فصل نهایی تهیه مواد اولیه در ساخت حلب‌های مورد نیاز این کارخانه در حال انجام است.

خط تولید روغن‌های خانوار و روغن قنادی در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و سالن‌های مکانیک، خم و جوشکاری شرکت (ITI) در پی سفر رئیس قوه قضاییه راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز