خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد؛

پیش ثبت‌نام بیش از یک هزار داوطلب لرستانی برای انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۱۲

رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش‌ثبت‌نام یک هزار و ۶۹ متقاضی نمایندگی انتخابات مجلس در لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۶۱ داوطلب برای نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه استان لرستان پیش ثبت‌نام خود را قطعی و مدارک را بارگذاری کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نسبت به دور گذشته افزود: در دور گذشته ۴۰۸ نفر متقاضی نمایندگی در انتخابات مجلس بودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان افزود: از مجموع هزار و ۶۱ نفر متقاضی نمایندگی  ۹۴۲ نفر آقا و ۱۱۹ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.

وی بیشترین تعداد خانم در مرحله پیش ثبت نام  را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی  با ۵۱ نفر اعلام کرد و افزود: بروجرد ۲۷ نفر خانم و کمترین حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان با ۵ نفر خانم است.

یاوری گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهرستان خرم‌آباد و چگنی با ۳۶۲ نفر و حوزه انتخابیه بروجرد ۲۱۵ نفر و کمترین ثبت نام در حوزه‌ انتخابیه پلدختر و معمولان با ۴۷ نفر است.

وی گفت: افراد شرکت کننده با مدرک دکتری تخصصی ۱۳۹نفر، متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد ۷۸۱ نفر، مدرک کارشناسی ۹۹ نفر، کاردانی ۱۳ نفر و مدرک حوزوی ۲۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز