خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور مطرح کرد؛

دشمن به دنبال تخریب قدرت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۱۹

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: دشمن فهمیده که ما از قدرت نرم مردم، جرات می‌گیریم، به همین دلیل به دنبال تخریب آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد عباسی افزود: گاهی بعضی مسائل در حدی تشدید می‌شود که دغدغه می‌شود، همیشه مسائل و آسیب‌هایی وجود دارد که درصدی از آنها به نگون سازی ساختارها منجر می‌شود و باعث هدر دادن سرمایه‌های کشور می‌شود که زیبنده ایران اسلامی نیست. 

وی افزود: یک سری آسیب‌ها ارزش‌های کشور را تخریب می‌کند، در این صورت نباید غفلت کرد، این سال‌ها دشمن فهمید ایران در بعضی موارد علمی جز ۵ کشور جهان است، زیرا با پیمودن راهبردهای اساسی رهبر انقلاب میانبرهایی را طی کردیم و در خیلی جاها در جایگاه نخست دنیا قرار گرفتیم که این امر دلیل کینه دشمن شده است.

عباسی تصریح کرد: دشمن رشد و تعالی را در جامعه اسلامی نمی‌دیدند و اسلام را باعث عقب ماندگی می‌دانستند، باور نمی‌کردند که ما جز ۵ کشور جهان در بعضی مسائل علمی باشیم، این امر باعث شد تا به ترور جوانان نخبه و تحریم کشور ما بپردازند، در کنار این‌ها خواستند با ایجاد اغتشاشات سال گذشته به آسیب ها دامن بزنند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور،  با تاکید بر اینکه در این راستا همه ارکان باید پای کار باشند، گفت: باید از گروه‌های مردمی استفاده کنیم، مانند همین جمعیتی در جامعه که احساس مسئولیت کردند و بلند شدند و در کنار مسئولان قرار گرفتند و باعث جرات ما در برابر دشمن شدند. 

وی با اشاره به اینکه، این چیزی است که دشمن فهمیده و به دنبال تخریب آن با ایجاد یاس و متلاطم کردن جامعه است، اظهار کرد: ۳۰ درصد زندانیان زن جهان در آمریکا هستند حال همین آمریکا می‌خواهد برای زنان ما نقشه بکشد، و در این راستا ما باید آگاه باشیم تا بدانیم دشمن چه می‌کند؟

عباسی با مهم شمردن فعالیت تشکلها، افزود: این تشکل‌ها اثرات آنها از کارهای فردی بیشتر است، تشکل‌ها زمانی مفید است که توانمند باشند، شبکه سازی و بسترسازی کنند، تقویت تشکل‌ها اقدام ارزشمندی است که در برابر حیله دشمن که با هدف آسیب جوانان و خانواده‌ها وارد شده مفید است. 

وی بیان کرد: دشمن نسبت به تخریب همه ایران تلاش می‌کند اما کانون خانواده‌ها و شهرهای مذهبی را بیشتر نشانه گرفته است، لذا ما هم در دفاع بیشتر باید عمل کنیم، تشکل‌ها حلقه‌های میانی مردم و دولت هستند که باید با هم متصل باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز