خبرگزاری کار ایران

حواشی بازی شمس آذر-هوادار؛

ناهماهنگی هیات فوتبال قزوین صدای عکاسان و خبرنگاران را درآورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۸۰

دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزدین با هوادار تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با چند حاشیه از جمله اولین حضور بانوان در ورزشگاه و ترک زودهنگام برخی تماشاگران پس از زدن گل تیم میهمان همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اولین بازی خانگی شمس آذر در لیگ برتر در حالی شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد که عده‌ای از تماشاگران از سه ساعت قبل بازی مقابل ورزشگاه حضور یافته بودند.

حدود ۵۰۰ تماشاگر زن در ورزشگاه حضور یافتند، حدود ۵۰ نفر از تماشاگران خانم هوادار تیم هوادار و سایر از علاقه مندان به تیم شمس آذر بودند.

نمایشگر ورزشگاه که برای بازی های لیگ برتر تعمیر و آماده شده بود، زمان مسابقه را نمایش نمی داد و دارای دو نمایش وقت بود که روی ساعت تنظیم شده بود.

به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیش از آغاز مسابقه بازیکنان ۲ تیم با گذاشتن گل بر روی تمثال مرحوم ابوترابی سردار آزادگان و شهید خلبان حسین لشکری یاد آنان را گرامی داشتند.

هواداران شمس آذر ۲ پرچم بزرگ با لوگوی باشگاه را به همراه خود آورده و روی سکوها پهن کرده بودند.

عدم صدور کارت ورود به ورزشگاه برای خبرنگاران قزوینی و ناهماهنگی در این خصوص موجب اعتراض خبرنگاران شد.

پس از آنکه شمس آذر دومین گل را از تیم هوادار دریافت کرد عده ای از تماشاگران قزوینی که از نتیجه گیری تیم مورد علاقه شان ناامید شده بودند ورزشگاه را ترک کردند.

مصدومیت های پی درپی علیرضا حقیقی دروازه بان تیم هوادار در دقایق پایانی بازی موجب اعتراض شدید تماشاگران قزوینی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز