خبرگزاری کار ایران

‍معاون شهردار کرمانشاه:

١۵٨ نیروی شهرداری کرمانشاه برای نظافت قصرشیرین مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۷۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ١۵٨ نیروی شهرداری کرمانشاه به منظور نظافت مسیر زوار اربعین در قصرشیرین مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، برومند نامداری ظهر امروز در شهرستان قصرشیرین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری کرمانشاه در حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری از ٢٢ مرداد ماه امسال در شهر قصرشیرین مستقر شده است. 

وی افزود: ١۵٨ نفر نیرو (هشت آتش‌نشان به همراه نیروهای پاکبان و راننده) در سه شیفت مشغول به خدمت‌رسانب هستند که ماشین جدول شوی، ماشین جمع‌آوری زباله، نیسان، کمپرسی، لودر و ماشین آلات مورد نیاز (بیش از ٣٠ دستگاه در قصرشیرین و ٢ دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در مرز) برای نظافت و جمع‌آوری زباله به کار گرفته شده است. 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال با توجه به گستردگی و اهمیت ویژه‌ای که نظافت شهر قصرشیرین دارد شهرداری کرمانشاه از ابتدای قصرشیرین تا سه راه منصور آباد را نظافت و رفت و روب می‌کند و امید است بتوانیم در این راستا خادمان خوبی برای همه زائرین اربعین و شهروندان قصرشیرین باشیم. 

نامداری گفت: به صورت جهادی و گروهی خیابان‌ها، محلات و گذرهای اصلی را نظافت و جمع‌آوری نخاله و زباله‌های شهر را انجام می‌دهیم و این کار به طور مستمر تا حدود یک هفته بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: شهرداری منطقه ٢٢ شهرداری تهران معین شهرداری کرمانشاه  است که با تفاهم صورت گرفته، همکاران ما از این شهرداری در مرز و پایانه خسروی مستقر هستند. 

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شهردار کرمانشاه که در جلسات کلانشهرها صورت گرفت، قرار بر این است در آینده نزدیک شهرداری اردبیل به عنوان معین برای کمک رسانی در نقطه صفر مرزی و قصرشیرین مستقر شوند که با آمدن این همکاران خدمات مطلوب‌تری ارائه می‌شود. 

نامداری افزود: هر ٢۴ ساعت یکبار جلسات مشترک در پایانه مرزی با شهرداری‌های معین از جمله شهرداری قصرشیرین، کرمانشاه، بخشداری خسروی و شهرداری منطقه ٢٢ تهران برگزار می‌شود. 

وی تأکید کرد: مدیر مقیم نماینده استاندار کرمانشاه فعالیت‌ها را با همکاران هماهنگ کرده و دستور کار می‌دهند و شهرداری کرمانشاه عموما به دلیل تجربه سال‌های گذشته به عنوان همکار و رهبر به این همکاران خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز