خبرگزاری کار ایران

در فارس رخ داد؛

شهادت یک سرباز وظیفه انتظامی در شهرستان بیضا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۰۱

فرمانده انتظامی فارس از شهادت یک سرباز وظیفه و مجروح شدن یک سرباز وظیفه دیگر در درگیری با اشرار در شهرستان بیضا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش حبیبی از درگیری با اشرار در شهرستان بیضا خبر داد و گفت:‌ این حادثه یک شهید و یک مجروح تاکنون به جای گذاشته است.

وی افزود:‌ دو سرباز وظیفه در حال انتقال یک زندانی سارق از دادسرا به زندان بوده‌اند که مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و در این قضیه سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت رسید.

حبیبی با بیان اینکه یک سرباز دیگر نیز در این حادثه مجروح شده است، گفت: سارق نیز در این حادثه مجروح و دستگیر شده است.

دادستان مرکز فارس نیز گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

شهادت یک سرباز وظیفه انتظامی در  شهرستان بیضا

سید مصطفی بحرینی  در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

وی با بیان اینکه متهمان قصد فرار از کلانتری را داشتند، گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیرو‌های کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد.

بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

وی تصریح کرد:حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده، مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز