خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین در خصوص حکم انفصال از خدمت خود توضیح داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۸۷

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در رابطه با حکم یک سال انفصال از خدمت خود با عنوان اتهامی استنکاف از اخذ نظر کارشناسان رسمی دادگستری در فرایند ثبت یکی از خانه های تاریخی در فهرست آثار ملی توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزایلی در رابطه با این موضوع که در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است، افزود: چندی قبل حکم یک سال انفصال از خدمت اینجانب با موضوع اتهامی استنکاف از اخذ نظر کارشناسان رسمی دادگستری در رابطه با فرایند ثبت ملی خانه تاریخی منتسب به عارف قزوینی ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: مالکان شخصی این خانه تاریخی در شکایت خود خواستار خروج این منزل از فهرست آثار تاریخی به دلیل واجد شرایط نبودن آن شده بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین ادامه داد: سال گذشته نظر هیات کارشناسان رسمی در این خصوص اخذ و آنان این خانه را واجد شرایط برای ثبت در فهرست آثار ملی دانستند و در نوبت دیگر نیز دوباره کارشناسان دادگستری بر این موضوع صحه گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه فرایندهای قانونی لازم در ثبت این خانه در فهرست آثار ملی طی شده است، اظهار کرد: با توجه مستندات قانونی، خانه تاریخی منتسب به عارف قزوینی همچنان در فهرست آثار ملی باقی خواهد ماند.

خزایلی با بیان اینکه مستندات و مدارک لازم در این خصوص در اختیار مرجع ذیصلاح در دیوان عدالت اداری قرار گرفت، تاکید کرد: تقاضای رسیدگی مجدد به این پرونده با توجه به مستندات ارایه شده مورد پذیرش قرار گرفت و دستور رسیدگی به آن نیز صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز