خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد؛

پزشکان تمایلی برای کار در مراکز درمانی بخش دولتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۷۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پزشکی که یازده ماه کارانه خود را دریافت نکرده، دیگر تمایلی برای کار در مراکز درمانی دولتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، کوروش ساکی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان از گذشته تاکنون برای دریافت هزینه خدمات انجام شده برای بیمه شدگان از مدیریت درمان تامین اجتماعی با چالش های فراوانی روبه بوده است.

وی تأکید کرد: زمانی که دانشگاه نتواند کارانه و مزایای پزشک خود را به موقع پرداخت کند، جاذبه‌های بخش خصوصی آنها را به سمت خود می‌برد.

ساکی افزود: بخش خصوصی حقوق و مزایای پزشک خود را سر وقت پرداخت می‌کند، چون درآمد دارد؛ ولی دانشگاه می‌بایست برای دریافت هزینه خدماتی که به بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه کرده ماه‌ها منتظر بماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه پزشک زمان فارغ‌التحصیل شدن به قرآن سوگند می‌خورد که به اخلاق و منشور پزشکی پایبند بماند یاد آور شد: برخی از آنها وزن افراد را با پول قیاس می‌کنند و در مواردی تنها بیمار اورژانسی را ویزیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیچگاه نمی‌بایست مراکز درمانی خصوصی تاسیس می‌شد، چرا که از زمانی که اینها فعال شدند، پزشک، جراحی در بیمارستان خصوصی را ترجیح داد؛ به این دلیل که دستمزدش بیشتر است و هم اینکه حقوقش سریعتر از بخش دولتی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز